Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Opasan napad na građansku slobodu

Komentari (101) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 07 mart 2011 12:49
Mirko Grbić, Banjaluka
Molim povjerenicu da mi izračuna koliko puta sam ja grješan spram liberalnih sloboda i kome se sve moram izvinjavati...
1. ne volim pedere i ne spavam sa muškarcem.
2. spavam sa ženom, onako kako Biblija zapovjeda
3. spavam sa više žena, onako kako Biblija ne voli...
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 07 mart 2011 12:53
Nenad
Bravo gospodine Antonicu,ovo sto ste napisali je hrabro u ovom trenutku i zato mislim da zasluzujete sve pohvale.Ovim stavom branite i zdrav razum izmedju ostalog.Jeste da ste sebi stavili metu na grudi veliku kao vrata,ali svako ko imalo drzi do sebe,a hoce da se bavi javnim poslom to pre ili kasnije mora da uradi.Ovi drugi koji o ovome cute,isto iznose stav ,koji je nedvosmislen.Suprotan vasem i suprotan zdravom razumu.Ovde nema sredine.
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 07 mart 2011 13:08
Starac Milija
Ovakvo ponašanje i "nalog" upućen njegovom preosveštenstvu mitropolitu Amfilohiju je za svaku osudu. Bili smo naivni ako smo se nadali da smo izabrali demokratsku vlast. Ovo ima isto toliko veze sa demokratijom i sa slobodom govora kao i građanska sloboda u vreme Brozovog režima. Jedina razlika je što je srp i čekić sada žute boje na plavoj podlozi.
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 07 mart 2011 13:08
Visarion
Naravno.U pravu ste Antoniću.Uspeli ste da stvar dovedete do neke ljudske logike.Sumnjam da ona danas pomaže.Pravedan je onaj koga oni podržavaju.
Treba, njeđutim, objasniti otkuda ta potreba da se homoseksualizam toliko javno razmeće. Da li je to samo osećanje potrebe da se sve te gadosti potvrde, da zauzmu neko hijerarhijsko društveno mesto , osvoje neko pravo, ili se iza svega krije i jedna zona mogućih napetosti smišljena u nekom institutu za laži koji postoje u Americi, da se normalni naviknu na nenormalnosti, da prihvate ono šte ne mogu da razumeju svejedno što ga, kao pošast , trpe kad je van javnosti.Koliko je to modus da se društvene napetosti povremeno prazne na jednom sporednom terenu.
Ovo oko Perazićke je deo te igre.Proba da se ozakoni zaštita pederastije i da igra dobije nove oblike i pravne dimenzije.Šta im je falilo.Mislim gejovima Mogli su da žive, da se zadovoljavaju i da ćute.Znalo se ko je ko ali šta se može.Tako je kako je.Oni su smetnja od kako su ih izveli na scenu
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 07 mart 2011 13:13
Navipov maneken
Ukoliko se ne izvine, gradjanski serijat predvidja kamenovanje ili spaljvanje na lomaci napravljenoj od sabranih dela Hane Arent stampanoj na svim jezicima vseta a i sire. Uf! Pocinjem polako da se plasim....za ovu oligarhiju na vlasti.
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 07 mart 2011 13:27
Cigura
Gg.DŽomić i Radović su morali da apsolutno ignorišu ovu paškvilu, a sa ona dva saopštenja su se samo sagli pred nemani.
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 07 mart 2011 13:29
nataša
Lična bezbednost je najpreča, pa tek onda diskusije o načelima slobode. Zato je i izrečena odbrana da "sud" te osobe ne važi za Njegovo preosveštenstvo ni po načelu mesta, ni državljanstva ima smisla.
To naravno nije suština, ali smo skoro u situaciji da ćemo svi moratri da vodimo i to jako računa o ličnoj bezbednosti kad je u pitanju odnos tzv. "srpske" države ili vlasti prema ljudima srpske nacionalnosti i pravoslavne vere.
Ta Nevena ( žali Bože lepog srpskog imena ) je predstavnik vlasti i državne politike.
Uostalom, zar slučajevi kao na primer drakonske kazne za momke koji su bili u ulici, a neki čak ni u toj ulici, kad je ubijen onaj jadni francuski mladić, zar hapšenje aktivista Naši 1938, sa jedne strane, a amnestiranje svih koji su umešani ili su lično učestvovali u ubijanju Srba ( Purda, Ganić, Jurišić, Divljak i drugi ) ne govore o vrlo opasnim i pretećim stvarima.
Dakle, kad se misli o ovim vlastima treba misliti i na samozaštitu od te vlasti i politike.
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 07 mart 2011 13:37
Angel
To bi mogao biti tek početak napada... naročito kao javno mnjenje odreaguje mlako na ovakvu drskost i totalitarnost.

Al to zahvaliti onima koji su lupali u šerpe i palili skupštinu 5 oktobra.
Preporuke:
0
0
9 ponedeljak, 07 mart 2011 13:38
Dr
Konačno Antonić!I to u pravi čas, kada je sloboda sve ugroženija...Često se kritikuje DSS, ali treba reći da je DSS jedina stranka koja je po ovom skandalu reagovala
Preporuke:
0
0
10 ponedeljak, 07 mart 2011 13:40
b.s.
"Ali, ni liberalna država nema pravo da Crkvi nameće svoj vrednosni sistem."
Eto, samo ove reči su dovoljne razumnom pojedincu. Da li lideri NVO treba da prođu test inteligencije pre zapošljavanja?
Preporuke:
0
0
11 ponedeljak, 07 mart 2011 13:54
XY
I meni je zasmetalo to sa crnogorskim državljanstvom ali sam pomislio da je taj nivo odbrane onaj koji odgovara nivou napada. Ne znam da li postoji spremnost i sposobnost aktivista LGBT i poverenice Petrušić da shvate suštinu problema koju tako sjajno obrazlaže S.Antonić. U svakom slučaju dobro je što je tekst S.A. objavljen.
Preporuke:
0
0
12 ponedeljak, 07 mart 2011 14:18
Nn
Osili se Evropejci u Srbiji potpomognuti sa stranim obaveštanjim službama i finansirani od strane istih. Misle da im u Srbiji niko ništa ne može jer, eto, imaju zaštitu NATO. Narodna poslovica kaže: "Kad si najsilniji, budi najmirniji". Nadam se da će kvislniška vlast razumeti ovu narodnu umotvorinu.
Preporuke:
0
0
13 ponedeljak, 07 mart 2011 14:22
Boban
Šta je tu loše? Amfilohije je zaista preterao i treba da uputi izvinjenje. Mada, ja bih ga terao na sud.
Preporuke:
0
0
14 ponedeljak, 07 mart 2011 14:32
N
Da li se neko seća kakav je stav islama po pitanju pederastije? Mnogo rigidniji, i predviđa oštre fizičke kazne, a ne samo nebeske anateme.
Pa ni jedna NVO ne zucnu ništa protiv toga.

Ovih dana su sve novine pisale o starijem rbačnom apru iz Britanije, koji su hrišćani, ali ne pravoslavci, i koji su do sada odgojili 15-oro siročadi. Njima je zabranjeno dalje usvajanje jer decu odgajaju sa načelima da je normalna zajednica muškarca i žene, a ne dva muškarca ili dve žene.

Sećamo li se da je skoro glumac-guverner Kalifornije zabranio u školama reči: ama, tata i ostale koje "vređaju" osećaje pedera?

Ta Petrušićka ne razmišlja da li je ugroženo pravo deteta koga usvoje i odgajaju pederi, a recimo detetu hormoni rade normalno. Uz moje izvinjenje što "zloupotrebljavam" reč "normalno". Kakvoj će oni presiji biti podrvgnuto? I kakvim sankcijama i prisiljavanjima da odustane od "nenormalne" ideje da juri curice?
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 07 mart 2011 14:34
Simić Manojlo
Ovo Antonićevo razobličavanje razobručenog
"drugosrbijanskog" primitivizma, otvara potrebu
da se u Srbiji, zemlji apsurda, donese Zakon o
zabrani diskriminacije Srba, toj progonjenoj i
ugroženoj vrsti " homo sapiensa ".
Ova primitivna, građanistička "nauka", sama sebi
je, nikoga ne pitajući, dodelila "uzvišenu"
poziciju nekompatibilnosti sa religijom, iako je
samo njen sastavni deo, najmanje važan.Ne shvatajući
da im je Bog dao to malo pameti da eto, pomalo
mogu i "naukom" da se bave.Ta njihova "nauka" koja
svoje korene vuče iz primitivnog titoizma,na koji
je, veštački i nasilno, nakalemila "zapadne", je li
"vrednosti",njihove najistaknutije "drugosrbijanske"
protagoniste, čini objektom i eksperimentalnim
kunićem. I da im " polunauke " i "polunaučnika"
Darvina nije, još bi oči nosili sa strana svojih
primitivnih glavuđa. Sreća da u Srbiji još postoje
slobodni mislioci kao Antonić i mnogi drugi iz
rijetkih preostalih slobodnih glasila, bez kojih
bi Srbija, ostala u mraku
Preporuke:
0
0
16 ponedeljak, 07 mart 2011 14:41
Nebojša Matić
Zakon važi za sve, tj za celokupnu teritoriju. Dakle ako crkveni dostojnik krši zakon, u principu ne bi trebalo da može da se pozove na autohtonost ili imunitet. Pitanje autohtonosti je inače interesantno. Amfilohije nije, kako Antonić tvrdi, tek citirao i upućivao na Bibliju, niti govorio uopšteno. On je učesnike parade ponosa nazvao i "smradom sodomskim koji je otrovao i zagadio Beograd“. I to u trenutku kada se tim istim učesnicima pretilo fizičkim obračunom.
Uostalom, govor mržnje može da se sastoji i od elemeneta "neutralnog" sadržaja (poput crkvenih dogmi) upotrebljenih na neprimeren način. U tom smislu nije bitno šta kaže Biblija, već šta, kako i kada kaže Amfilohije.
A da ne pričamo o tome koliko je malo hrišćanskog u poruci. Hrišćanin bi valjda poručio zabludelima da se vrate pravoj veri, a ne da smrde i truju?
I za kraj: biblijska legenda o Sodomi i Gomori uopšte nije tako jednoznačna kao što to Antonić tvrdi. Biblioteka je o tome napisana.
Preporuke:
0
0
17 ponedeljak, 07 mart 2011 14:42
profesor
Čemu, molim vas, toliko teških reči? Svako ko se oseća povredjen ima pravo da zahteva izvinjenje. Pošto je ovo, ipak, sekularna država mitropolit nije izvan zakona. Isto tako i domaćin za svojim stolom, i drugi, moraju da poštuju zakon. Inače, nije samo sodomija ta koju biblija osudjuje. Šta je sa onanijom iliti masturbacijom? Neka se prvi kamenom baci na homoseksuačlce onaj koji nikad nije izvršio ovaj "greh". Zapamtite da se u demokratskim država, kao slčoboda smatra pravo svakog gradjanina da bude šta hoće, pod uslovom da poštuje pravo drugog da bude šta on hoće.
Preporuke:
0
0
18 ponedeljak, 07 mart 2011 15:17
Branislav Popović
Čak i famozni Zakon o zabrani diskriminacije ima klauzulu u kojem kaže da se ovim Zakonom ne mogu umanjiti ili ograničiti ranije stečena prava tj. da je pravo na slobodu veroispovesti i na slobodno iskazivanje religioznih ubeđenja neprikosnoveno u odnosu na Zakon o zabrani diskriminacije. Iz toga ishodi da svešteno lice ne može biti naterano da primenjuje ovaj zakon na štetu svojih religijskih ubeđenja i crkvenih kanona. Stoga sveštenik ne može biti kažnjen zbog reči koje čine osnov njegove vere i naročito ukoliko su izrečene u okviru verske službe. U suprotnom verske organizacije bi svoje temeljne crkvene knjige i dogme morale da upodobe državnim zakonima, odnosno da se samoukinu.
Preporuke:
0
0
19 ponedeljak, 07 mart 2011 15:27
Tanja
Bravo profesore, konačno da čujem jedan razuman glas u ovom opštem ludilu!!!!!!!!!!!!
Preporuke:
0
0
20 ponedeljak, 07 mart 2011 15:39
Starac Fočo
A baš sam mislio kada će se Slobodan Antonić oglasiti po tom pitanju. Svaka čast!

Slažem se u principu sa svime što je rečeno u vezi sa "državljanskim gambitom" mitropolita Amfilohija, međutim, to je tako predstavljeno samo u prvoj vesti objavljenoj na NSPM-u (link je dat u referencama ovog teksta). Velibor DŽomić je kao "koordinoator Pravnog saveta" crkve verovatno u svom komentaru spomenuo i činjenicu o državljanstvu mitropolitovom, ali je agencija SRNA, koja je prenela tu prvu vest, to istakla možda više nego što je potrebno. Pogledajte ostatak DŽomićevog komentara u toj vesti, a vidite i narednu vest:
http://www.nspm.rs/hronika/itropolit-amfilohije-ne-osudih-gresnika-nego-greh.html
U njoj je akcenat ostavljen samo na suštinu, koja je u saglasju sa ovim tekstom; ni pomena crnogorskog državljanstva.
Preporuke:
0
0
21 ponedeljak, 07 mart 2011 15:46
Jelena
Gospodja Petrusic se bas zaigrala.Opijena funkcijom ona bi bespogovorno da udovolji ovim gradjanistickim NVO.Daleko da su one bas NVO ali veoma blizu da su antisrpske.Prezirem i pedere i lezbejke i ne zelim da defiluju paradama ulicom.Eto.
Preporuke:
0
0
22 ponedeljak, 07 mart 2011 16:04
KOLE 1
Nešto što bez presedana zahteva osudu. Anfilohije je tek paradigma i borac za iskonske slobode i pravo da ostane čovek, a poverenica je tek produžena ruka, umesto istinsko oruđe u borbi za dostojanstvo čoveka. Kakvu državu i vlast imamo podrazumeva ovakvo reagovanje poverenice. Ne sporeći nečije pravo da se vine u te vode, sporimo pravo da nečemu što je normalno i iskonsko stajemo na put. PA da je normalno što povetrenica brani ne bi nas bilo ni koliko nas ima, a možda je to i cilj. Amfilohije naravno, neće posustati na svom putu ostaće dosledan jer je samo običan čovekoljubac, koji zna da ceni da bi ga cenili...
Preporuke:
0
0
23 ponedeljak, 07 mart 2011 16:06
Vukadin
Ko je stvarno liberalan treba da brani Amfilohijevo pravo na različost, a ko je zaista sekularan odvojenost države od crkve - kao što crkve ne treba da naređuje državi, važi i obrnuto.
Osim toga, nisam veliki pristalica biblijskog stila, ali ovo „sa muškarcem ne leži kao sa ženom; gadno je“ je rečeno da ne može biti jasnije. Ugrožavanje je verskih sloboda ako se traži od sveštenika da se izvini za reči koje stoje u svetoj knjizi njegove vere.
Preporuke:
0
0
24 ponedeljak, 07 mart 2011 16:15
srdjan conic
Dakle sistem moze sve da kontrolise ali ne moze da kontrolise slobodnu misao i duh. Oni koji su eksponenti tog sistema koji se potpisuju kao zastitinici ne zna se ciji nesvesni su svoje nesvesti i zbog toga su izuzetno stetni i ta nesvest nece moci da ih opravda u vremenu koje dolazi. Gradjani ce mozda i zaboraviti sta su radili ali oni sami sebi nece. Zbog toga ce morati da traze oprost od vladike. Ne zbog vladike Amfilohije nego za spasenje duse svoje.
Preporuke:
0
0
25 ponedeljak, 07 mart 2011 16:17
Stanimir Trifunović
U čuvenim eksperimentima Stenlija Milgrama dizajniranim da bi se utvrdio stepen poslušnosti autoritetu, pojedini, najekstremniji ispitanici su na nagovr osoba od autoriteta povećavali "navodni" intenzitet električne energije na subjektima koji su isti "navodno" podnosili do stepena koji izaziva ozbiljne povrede i kobne posledice.

Zaključite sami.
Preporuke:
0
0
26 ponedeljak, 07 mart 2011 16:26
Vladimir Pavićević
Ovamo u CG mitropolita hoće na sud jer je prokleo one koji hoće da oskrnave crkvu na Rumiji. U Srbiji ga NVO i njihovi epigoni u vlasti hoće na sud zbog homoseksualaca.
Šta reći o čovjeku koji ne odgovara srbijanskom NVO sektoru, crnogorskoj separatističkoj vlasti i homoseksualnim aktivistima?
Samo jedno: Bog ga blagoslovio!
Preporuke:
0
0
27 ponedeljak, 07 mart 2011 16:30
Svetislav Kostić
To sve pada u vodu ako se ne odgovori na jedno sasvim prosto pitanje. A pitanje glasi, zašto su birači na slobodnim izborima jer niko mu nije držao nopod grlom - svoje glasove dali za partije i pojedince koji su već punih sedam godina i koji mjesec duže, jasno dali i davali na znanje koje i kakve stavove zastupaju i šta smjeraju?

Ja lično niti sam Srbin iz Srbije niti kako mi se čini, nedovoljno poznap mentalitet jednog prosječnog srbijanskog Srbina. Nemam namjeru da bilo koga vrijeđam. Mada mi uistinu teško pada da to ne činim. A mislim i da imam moralno pravo da osuđujem srbijansko srpskog prosječnog birača.

Makar tako dugo dok mi neko sa lica mjesta ne objani, kako je moguće da pretežan dio jednog naroda sam sebi jamu kopa u koju će oni koje narod izabrao da čitavu naciju koja ih izabra, da surva u tu istu jamu koju oni koji će u nju da popadaju, već sami i u miru božjem kopali i u red se poredali. A oni koje netom izabraše, sa manjem u ruci jednog za drugim u potiljak.
Preporuke:
0
0
28 ponedeljak, 07 mart 2011 17:32
Pera iz solitera
nataša@

u pravu si burazeru. treba ici krajem ulice, uza zid, da nas neko ne bi zaskocio. njima je bre sve dozvoljeno, da nas jasu koliko hoce. fala bogu da u mom soliteru nema ni jedan. barem se niko ne izjasnjava da jeste.
Preporuke:
0
0
29 ponedeljak, 07 mart 2011 18:04
paja patak
Ja sam u teškoj nedoumici - baš sam rascepljena ličnost. S jedne strane, politički sam superkorektan, jer obožavam pedere. Što ih je više - bolje meni, jer onda imam veći izbor ženskih. S druge strane, pak - ne usuđujem se da iznesem svoje uništavajuće mišljenje i anatemu lezbijkama koje smatram užasnim grešnicama i strašno mi smetaju. A nedoumica je: da li će i mene ova drugarica poverenica goniti? Za svaki slučaj, moraću da emigriram u Patkovgrad, jer sam tamošnji državljanin, a oni ne isporučuju svoje državljane stranim državama ni pod kojim uslovom.
Preporuke:
0
0
30 ponedeljak, 07 mart 2011 18:10
Starac Fočo
Isto tako i domaćin za svojim stolom, i drugi, moraju da poštuju zakon.


Profesore, malo ste izokrenuli stvari. Činjenica da je nešto zakon ne znači da je to ispravno. Ako je zakon nezdrav, ne samo da je dupušteno kršiti ga, nego je i dužnost svakog slobodoljubivog čoveka da ga krši. U tom smislu, pozivati se na "poštovanje zakona" nije u redu.

Generalno govoreći, mislim da postoji jedna jasna podela u shvatanju, i branjenju, sloboda. Jedni veruju da je branjenje slobode uništavanje svega što dovodi u pitanje "slobodu", bar kako je oni doživljavaju, dok drugi posmatraju šire i delom slobode smatraju i slobodu dovođenja u pitanje "slobode".
Tako na primer, ova prva grupa uopšte ne razume kako neko može biti protiv zakonskog gonjenja ljudi koji "negiraju Holokaust" ili ne vole homoseksualce, a da pri tom sam ne negira Holokaust ili ne mrzi LGBT. Za ovu drugu grupu ljudi to je ne samo razumljivo, nego je deo elementarne slobode.
Preporuke:
0
0
31 ponedeljak, 07 mart 2011 18:11
Svetislav Kostić
To sve pada u vodu ako se ne odgovori na jedno sasvim prosto pitanje. A pitanje glasi, zašto su birači na slobodnim izborima svoje glasove dali za partije i pojedince koji su već punih sedam godina jasno davali na znanje koje i kakve stavove zastupaju i šta smjeraju?

Ja lično niti sam Srbin iz Srbije niti kako mi se čini, nedovoljno poznap mentalitet jednog prosječnog srbijanskog Srbina. Nemam namjeru da bilo koga vrijeđam. Mada mi uistinu teško pada da to ne činim. A mislim i da imam moralno pravo da osuđujem srbijansko srpskog prosječnog birača.

Makar tako dugo dok mi neko sa lica mjesta ne objani, kako je moguće da pretežan dio jednog naroda sam sebi jamu kopa u koju će oni koje narod izabrao da čitavu naciju koja ih izabra, da surva u tu istu jamu koju oni koji će u nju da popadaju, već sami i u miru božjem kopali i u red se poredali. A oni koje netom izabraše, sa manjem u ruci jednog za drugim u potiljak
Preporuke:
0
0
32 ponedeljak, 07 mart 2011 18:17
Mitar
Gospođa Nevena Petrušić je NEUKA STRANKA.

Ona je bila PROFESOR PRAVNOG FAKULTETA.

Žalosno.!!!!!!!!!!!!!!!
Preporuke:
0
0
33 ponedeljak, 07 mart 2011 18:33
Jovanka J
Svaka cast za tekst!! Mozda da ta zabrani i papi (kako paradoksalno)da kroci u Srbiju zbog slicnih stavova o homoseksualizmu. Da se on prvo izvini pa da nam onda dodje, kad to NGO i GO izvole da mu oproste. Eto jedne koristi od nasih NGO i vasingtonskih GO: mozda nas papa zaobidje.
Preporuke:
0
0
34 ponedeljak, 07 mart 2011 18:54
Sajber Mileva
Ko s đavolom tikve sadi...

Srspka crkva je 2000 godine prestala d abude duhvna a psotala politička snaga. I podržala upravo one koji je sad šikaniraju
Preporuke:
0
0
35 ponedeljak, 07 mart 2011 19:11
kolokolo naokolo
U dobro uredjenoj zemlji, u zemlji dobrih zakona u kojoj drzavne institucije rade to sto su po zakonu duzne da rade, nema potrebe za NVO, zastitnika prava gradjana, demokraticnosti, moralnosti, transparentnosti, obicaja, higijene, ekologije, istine i pravde, itd., itd. A tamo gde toga nema - NVO sluze samo za zamajavanje i pravdanje drzavnih institucija za nerad i stanje u drustvu. Odmah iza jedne evropske zemlje u kojoj ima 50.706 registrovanih NVO, a izvestaj Americkog State Deparatmenta o stanju ljudskih prava i ulozi "civilnog drustva" je dugacak kao vreme od jedne do druge penzije - odmah iza te zemlje, izgleda da se po broju NVO i "glasnosti" nalazi Srbija. A tu smo gde smo...
Preporuke:
0
0
36 ponedeljak, 07 mart 2011 19:32
miris ruže
Pitam se jesmo li mi Srbi sposobni, preko savremenih sredstava za komunikaciju, organizovati proteste u Beogradu i tražiti svoja prava u svojoj zemlji?
Dokle će svako na ovom svetu da nam soli pamet i da nas ponižava na svakom mestu u našoj državi uz odobravanje i saučestvovanje naše vlade?
Preporuke:
0
0
37 ponedeljak, 07 mart 2011 19:33
Radosav Stevanović
Živeo Mitropolit Amfilohije Radović!
Anatema na Sodomu i Gomoru!
Preporuke:
0
0
38 ponedeljak, 07 mart 2011 19:46
profesor
Starče Fočo od stotinu ljeta nije ovo vreme dahija. Zakon se ne primenjuje selektivno( primenjujem šta mi se svidja a ono što mi se ne svidja neću). I kad je "nepravedan" zakon je zakon. Problem ove države je što ne kažnjava one što ga krše. Ovde polupismeni gradjani ne shvataju šta je sloboda. Mešaju je sa anarhijom. Jedan od osnovnih postulata demokratije je zaštita prava manjina. Po tome nas svet ocenjuje, ali vas svet ne interesuje. Vi ste za malu, siromašnu i klaustofobičnu Srbiju. Svidjalo se to vama ili ne, u Srbiji (kao uopšte u svetu) ima oko 11% homoseksualaca. Ima ih u svim društvenim grupama: i medju oficirima, političarima, seljacima, sveštenicima i dr. I svi imaju pravo na svoje opredelenje. Ne da se ljube na ulici, kako se to karikira, već da imaju ista radna, rodna i druga zakonska prava ka i heteroseksualne osobe.
Preporuke:
0
0
39 ponedeljak, 07 mart 2011 19:50
brm
Imate sa jedne strane Bozije ZAKONE, sa druge covecije. Danasnjem coveku ne odgovara Bog u njegovom "destruktivom" nacinu zivota. Oce covek da radi sta on hoce, kako on hoce, covek je bog svog zivota ...

E sad svakom od nas je data slobodna volja, da svako moze da izabere koje ce zakone da postuje, kojeg ce gospodara da sluzi. "Nasa" vlast, njihove gazde su odavno izabrali kom se bogu klanjaju ...
Gospod Isus je rekao "mogu da rade sta hoce, ali ne mogu dokle hoce" . Pametnom dosta.
Preporuke:
0
0
40 ponedeljak, 07 mart 2011 20:10
Katon
Naređenje poverenice za zaštitu ravnopravnosti, Nevene Petrušić, mitropolitu Amfilohiju da se javno izvini učesnicima gej parade[1], predstavlja opasan napad na religijska prava, ali i na elementarnu građansku slobodu u Srbiji."

Da, ovo zvuci kao atak na slobodu izrazavanja, nema sumnje. Ipak je zabavno da ovaj isti mudrac koji je sad obnoc postao jako veliki pobornik prava izrazavanja nije imao sta da kaze kada su ista gradjanska prava "sodomista" bila krsena ranije, i to ne javnim zahtevima i naredbama za izvinjenjem, nego bogami razbijanjem glava na ulici. Stavise, tada je podrzavao i izrazavao razumevanje za nasilnike.
Preporuke:
0
0
41 ponedeljak, 07 mart 2011 20:13
Odbrana i poslednji dani
Narečena gospodična je predstavnica vlasti u poslu kojim se bavi.Znači da se vlast grubo meša u pitanja vere i verskog učenja. Da li to znači da im je namera da reformišu hrišćanstvo i Bibliju? Ako ih budu reformisali kao što su reformisali pravosuđe završićemo svi u paklu.
Preporuke:
0
0
42 ponedeljak, 07 mart 2011 20:28
nataša @ Pera iz Solitera
Burazeru, ja nemam tu vrstu problema da ne smem ići ulicom. Mislim da je problem sudska i kaznena politika države Srbije prema pravoslavnim Srbima kao takvim. Mislim da u tom smislu treba razraditi mere samozaštite, na primer u neprihvatanju sudkih poziva i neodazivanju na sudske procese, ko vam garantuje da zbog boravka u nekoj ulici ne odete deset godina u zatvor, neki su zato što su bili na Obilićevom vencu kad je ubijen nesretni francuski mladić dobili trideset godina zatvora. Siguran sam da bi u Francuskoj zbog toga došlo do građanske nešoslušnosti. E sad, da li mi pravoslavni Srbi zbog represije i pretnji tipa ovih Vladici, treba da počnemo izražavati odmah građansku neposlušnost ili treba na pregovore sa vlasitima ne znam, ali svakako treba tražiti da odstupe sa vlasti.
Preporuke:
0
0
43 ponedeljak, 07 mart 2011 20:51
žena
@Mirko Grbić, Banjaluka
O-ho, neočekivano priznanje (pod tačkom tri).
Doktore, čuvajte se, ljubav može i da boli
(naročito oženjenog čovjeka).
Preporuke:
0
0
44 ponedeljak, 07 mart 2011 20:55
hetero
@Boban
Niko Vam ne brani da mitropolita pošaljete na sud.
Tužite ga obojica, biće jača optužnica.
Preporuke:
0
0
45 ponedeljak, 07 mart 2011 21:27
Biljana Nikolić
Pravo da vam kažem, ja sam se krstila kada je to bilo nepopularno i kada su crkve bie prazne. Pradeda je bio tri godine u zarobljeništvu u Nemačkoj (1915-1918) i nije hteo da ostane tamo nego se vratio u Srbiju. Deda je ubijen 1945 ( iako je u kući tokom rata čuvao dva grčka jevrejina)u čistki koja je trajala dva dana, kao narodni neprijatelj i četnički jatak. Otac nije hteo da bude član partije pa je vukao je status "dete državnog neprijatelja" skoro do 40 godina.

Baš me briga za pomodnu poverenicu, baš me briga za homeoseksualce koji se smatraju iznad porodice, majčinstva i očinstva, baš me briga za evropejstvo, sve će to proći kao što su i druge nedaće prošle kroz Srbiju.

Ja svoje mišljenje, a nadam se i većina u Srbiji nećemo promeniti zarad evropskih govornih automata.

Ne mogu nam ništa.

Još samo mi da se organizujemo i osnujemo NVO ZA ZAŠTITU OBIČAJNIH PRAVA U SRBA. Mnogo bi mogli da učinimo.
Preporuke:
0
0
46 ponedeljak, 07 mart 2011 21:37
Crnogorka
[
Zato je neobična odbrana da se Mitropolit ne može goniti jer je crnogorski državljanin[7]. To je ipak, da budem grub, jedna pomalo fiškalska gimnastika, jedno izvlačenje nedostojno ozbiljnosti situacije. Ne, ovo nije pitanje ni državljanstva, ni pravne nadležnosti, pa čak ni Crkve.


Ne slažem se sa ocenom g. Antonića. Ja sam srbijanska državljanka porijeklom iz Crne Gore. Moj otac je Crnogorac (Bokelj, katolik), a majka je Bošnjakinja (muslimanka). Ako g. Amfilohije kao građanin druge države može da se nađe na meti NGO-totalitarista, što mogu očekivati ja - građanka Srbije druge nacionalnosti (i vjeroispovjesti)? Moram reći da se do sada nijesam osjećala ugroženom u Srbiji u kojoj živim već 25 godina. Ali poslije ove pretnje upućene g. Amfilohiju, nije mi svejedno. Jer i crkva moga oca i vjerska zajednica moje majke, propovijedaju iste ove vrijednosti koje brani g. Amfilohije...
Preporuke:
0
0
47 ponedeljak, 07 mart 2011 21:42
Zoran Đorđević
Dozvoljeno je suviše slobode onima koji tumače šta je "govor mržnje", "podsticanje na rasnu, versku... netoleranciju".
Imam li ja pravo da ne volim homoseksualce? Trebalo bi da imam.
Imam li ja pravo da to svoje mišljenje kažem? (Setite se Voltera.) Zašto ga ne bih imao? Da li sam rekao išta ružno o njima kad sam rekao da ih ja ne volim?
Kako sad stvari stoje, pozivanje na Voltera mi ne bi pomoglo. Tražili bi od mene da se izvinim što ih ne volim.
Preporuke:
0
0
48 ponedeljak, 07 mart 2011 22:12
Kole P.
Nije srpski trpeti! Da li je moguće da će nam Arapi i Hrvati oteti ulogu svetskih piromana?
Preporuke:
0
0
49 ponedeljak, 07 mart 2011 22:32
Visarion
Nama fali samo varnica pa da bukne.Možda ovo bude ta kapisla.Ne volim gužve ali izgleda da ponekad to mora.Nema drugog izlaza.
Kad ono u hrvatskoj gužva:Mislili zbog Purde pa ga naši na brzaka pustili da ne menjaju one kojima su se izvinili. Hoće Rvati , veće plate, prava.A mi?Ma kod nas sve cveta.Med i mleko.
Nidža pravi mitinge, skuplja potpise, žuri siroma da se ne vrati Šešelj.A o nezaposlenima, o cenama koje su od letos na šećeru i brašnu udvostručene, niko ni abera.Država koja je šećer kupovala po 40tak dinara sada ga prodaje, za deset dinara niže od tajkuna, za 98 dinara. Brine o narodu.Ostaviš ga pet dana bez šećera i brašna pa lupiš duplu cenu.I mirna Bačka.Narod navali.Kažu u svetu porasle cene namirnica ,Jutros rekoše za 2,8%.Što digli toliku galamu kod nas za 50% i nikem ništa.Hrvati poludeli:Mi ništa, šijemo ceo svet .Ne samo u tenisu, nego i u strpljenju.
Preporuke:
0
0
50 ponedeljak, 07 mart 2011 22:33
Observantes
Sjajno raspakivanje jednog opasnog motiva od strane Prof. Antonića.
Preporuke:
0
0
51 ponedeljak, 07 mart 2011 22:36
građanka@profesoru i ostalima
Isto tako i domaćin za svojim stolom, i drugi, moraju da poštuju zakon.

Zapamtite da se u demokratskim država, kao slčoboda smatra pravo svakog gradjanina da bude šta hoće, pod uslovom da poštuje pravo drugog da bude šta on hoće.


Ako mi zakon naloži da moram se slažem sa homoseksualizmom - on ugrožava moju slobodu da se ne slažem sa homoseksualizmom. Ne možete u isto vreme tražiti da se vaše ne slaganje sa pravoslavljem poštuje, i zakonsku zabranu neslaganja sa homoseksualizmom. Zašto bi homoseksualizam bio jači od pravoslavlja?
U mojoj kući se podjednako neće čuti da je homoseksualizam poželjan i da je poželjno bilo kome razbiti glavu,osim u slučaju nužne odbrane po lični život.

Nema raligije koja smatra homoseksualnost kao poželjnu i kja je podržava, i nema razloga da se vam se zbog toga bilo ko izvinjava.
Preporuke:
0
0
52 ponedeljak, 07 mart 2011 22:55
Arnie
Biljana,sasvim ste u pravu...samo tako i samo napred
Preporuke:
0
0
53 ponedeljak, 07 mart 2011 22:55
Starac Fočo
Zakon se ne primenjuje selektivno( primenjujem šta mi se svidja a ono što mi se ne svidja neću). I kad je "nepravedan" zakon je zakon.


Naša mišljenja se ovde, profesore, suštinski razmimoilaze. Vi mislite da društvom treba da upravljaju zakoni, a ja mislim da treba da upravljaju ljudi. Kad ste već dahije spomenuste, i one su vladale po zakonima. Da smo mi Srbi te zakone poštovali, daleko bi dogurali; u samo srce EU, zajedno sa našim viševekovnim azijskim prijateljima, nema sumnje.

Sve ostalo što pišete odlazi sve dalje i dalje na talasu ovog razmimoilaženja.

Srdačan pozdrav, i svako dobro.
Preporuke:
0
0
54 ponedeljak, 07 mart 2011 23:14
Turas
Nevena je ugrozila građansku slobodu.Ma koliko da je slab pravnik,situacija je jasna.Ali,nikakve potrebe za brigom.Ko bi se u ovoj zemlji gde gazduju NVO sa njima sudio.Dotična dama zarađuje svoju"koru"hleba i zato je smislila(to rade i njene koleginice iz drugih NVO),da bude u "fokusu"bez posledica.Kada u ovoj Stradiji bude države neće biti NVO;kao u Rusiji.
Preporuke:
0
0
55 ponedeljak, 07 mart 2011 23:20
@Angel
Medju nama koji smo lupali u serpe i duvali u zvizdaljke 1996/97 bio je u jednoj protestnoj setnji protiv milosevica i mitropolit Amfilohije.Zajedno sa Cedom. Ako ne verujete meni lako se moze naci u novinarskoj dokumentaciji.
Steta sto je posle otisao na drugu stranu.
Preporuke:
0
0
56 ponedeljak, 07 mart 2011 23:22
Zoran
Novi Srpski izdajnici ne shvataju da je vreme Broza proslo. Broz je ogroman broj Srba kupio tako sto im je davao besplatne stanove i ostale privilegije. To je radio uz pomoc zapada koji mu je davao kredite. A davao mu je jer je sa druge strane stajao Sovjetski Savez. SSSR-a vise nema i plutokratska oligarhija ne mora vise nista da daje velikom broju Srba. Obrnuto - otima im fabrike i zemlju i ostavlja ih bez sredstava za zivot. Prema tome vi gospodo iz drugosrbijanskog sloja nemate cime da kupite veci deo Srpskog naroda vec samo navlacite na sebe srdzbu i bes vecine Srba. Od gladnog naroda se u jednom trenutku nece vise imati sta uzimati a tada vise necete biti potrebni vasim prijateljima na zapadu. Odbacice vas kao Mubaraka, Noriegu i one u Tunisu i Iraku. Inace ja nisam vernik i ne slazem se sa mitropolitom Amfilohijem kao ni sa Zukorlicem i onim Vatikanskim pedofilima. Svako ima pravo na svoja seksualnu privatnost ali nemoze da je placa genocidom nada mnom i mojom decom.
Preporuke:
0
0
57 ponedeljak, 07 mart 2011 23:49
Dag
Ovo je do sada najdrskiji napad na Crkvu i slobodu govora. Biće toga još, sada samo isprobavaju dokle mogu da idu. Glavni efekat ovakvih poteza je zastrašivanje ljudi koji ne dele njihove vrednosti. Širenje straha, pretnjom represivnim merama, glavno im je oružje. Ovo je gore i opsanije od nekadašnjeg vrbalnog delikta ili verbalni delikt na pseudoliberalan način. Komunizam u novom ruhu. S tim što komunisti nisu nametali narodu sodomiju.
Preporuke:
0
0
58 ponedeljak, 07 mart 2011 23:51
aleksandar ,oslobodjen za malo
Postovani, neznam da li vam se omaklo, ali prva rec u vasem inace sjajnom tekstu, je cista NEISTINA. Odnosno, licno sam gledao kako doticna zastitnica svega sto nije svojstveno obicnom, postenom i bogobojazljivom narodu, izgovara rec PREPORUCUJEM, a a ne NAREDJUJEM, i ne bi ova mala omaska bitno uticala na kvalitet vaseg na dalje sjajnog teksta, da ona sustinski ne menja povod za ovakav tekst.
Ipak ovaj tekst moze biti poucan za one koji malo znaju o nasoj a i o ostlim monoteistickim religijama, pa cu ga shvatiti kao delom, obrazovnog programa.
pozdrav svima koji misle svojom glavom!!!!
Preporuke:
0
0
59 utorak, 08 mart 2011 00:12
Ružičasti panter
@@Angel
Verujem Vam i bez provere novin(ar)ske dokumentacije. Šteta što je mitropolit Amfilohije ikada bio na toj strani. Ipak, ostajem pun poverenja u budućnost Srbije sve dok mi neko ne kaže da je među vama koji ste lupali u šerpe i duvali u pištaljke bio i neki (autentičan) srpski seljak.
Preporuke:
0
0
60 utorak, 08 mart 2011 00:15
Pera Detlić
@Crnogorka

1. Ne postoje srbijanski državljani, kao što ne postoje ni hrvatijanski, crnogorijanski, niti nemačkijanski.

2. Bokelji nisu Crnogorci.

3. Zašto povezujete religiju sa nacijom?

4. Bošnjaci su se tek pre par godina "samoproglasili" za posebnu naciju, pa razmislite malo o tome.

5. Bokelj je naziv za stanovnika Boke Kotorske, a ne etnička pripadnost.

6. Bokelj nije zanimanje, a "Crnogorac" jeste.
Preporuke:
0
0
61 utorak, 08 mart 2011 00:27
profesor
Ovim novinama i čitaocima (bar onim koji pišu komentare) zaista je bio potreban profesor. Takodje im je potrebno gradjansko vaspitanje. Ne znaju osnovne pojmove. Na primer, svako može da misli šta hoće, da mu se svidja i ne svidja šta mu je volja, ali ne može javno nikoga da vredja, da preti i naravno da primenjuje fizičku silu. To je zabranjeno zakonom. Ko ne poštuje zakon biće kažnjen. Ne znam šta čitalac koji se podpisuje kao starac Fočo podrazumeva pod pojmom "vladaju ljudi". Nadam se da ne misli da nekoliko miliona ljudi može da vlada neposredno. Naravno da vladaju ljudi, ali preko izabranih predstavnika (poslanika). Oni u Skupštini donose zakone i preko tih zakona vladaju. Zakon se u sekularnoj državi kakva je i Srbija nalazi iznad svih. I iznad crkve. U suprotnom bila bi reč o klerikalizmu i ta država zvala bi se Džamahirija.Za sada toliko, želim da vam pomognem da izadjete iz mraka u kome se nalazite, naravno ako to želite.
Preporuke:
0
0
62 utorak, 08 mart 2011 00:41
Hercegovka
za Peru Detlića
Kljuca li detlić, kljuca. Nije Crnogorka jedina koja
državljanstvo Srbije zove srbijanskim umjesto srpskim, a ostalo je gospođa baš dobro objasnila da
bi izvukla pravi zaključak. Jednostavno je rekla da
religije njenih roditelja, katoličanstvo i islam,
imaju isti stav prema homoseksualizmu kao i
pravoslavlje. Dala je kompliment Srbiji za odnos
prema njoj koja nije ni Srpkinja ni pravoslavka u
proteklih turbulentnih 25 godina. Zašto baš njen
komentar toliko raščlanjujete? Ako ja, recimo, mogu
biti i Hercegovka i pravoslavna, zašto njen otac ne
bi mogao biti i Bokelj i katolik? Na kraju, gospođa
s pravom konstatuje da je tek s EUropejcima osjetila strah od odnosa prema sebi - bar ja sam
tako shvatila njen komentar. Žao mi što ste tražili
"dlaku u jajetu".
Preporuke:
0
0
63 utorak, 08 mart 2011 01:22
Biljana Nikolić @profesor
Šta ko smatra mrakom, pitanje je slobodne volje.
Za mene, homoseksualizam je mrak čovečanstva jer neće izroditi ni polupismenog komentatora NSPM koji ne razume građansko pravo, ni sveštnika koji propoveda svoju veru, ni učenog profesora koji razume veličinu homoseksualizma. Homoseksualizam je dovoljan sam sebi, ne postoji teorijska mogućnost nadogradnje, osim ako ne upliva u heteroseksualnost.
Vama, profesore građanskog prava, nadogradnja tj, porod je nevažan, slučajan, produkt hetoreseksualaca koji ne razumeju (ili osporavaju) građanska prava, a meni, porod je presudan za postojanje građana koji treba da uživaju građanska prava.
Za mene je ključno ostaviti upaljeno svetlo iza sebe, vama je nebitan mrak,prazno, vakum, bez novog života, iza homoseksualizma.
Nema religije, zakona i građanskog prava koje će mrak iza homoseksualca pretvoriti u svetlo. Na to treba stalno podsećati da bi hetero i homo postojali i u BUDUĆNOSTI.
Preporuke:
0
0
64 utorak, 08 mart 2011 01:39
Zele da zavladaju svetom - Srbijom vec vladaju!
U ovom politicko-totalitaristickom nastupu Nevene Petrusic jednu stvar ne smemo niposto zaboraviti: oni koji zahtevaju izvinjenje od crkvenog dostojanstvenika jesu glasnogovornici gej-pokreta! Da se radi o bilo kome drugom, o nacionalnim, religioznim grupama, sve bi to imalo manju tezinu od ovog pozivanja na NEDODIRIVOST HOMOSEKSUALACA. Oni su, naime, dobrim delom uspeli da stvore atmosferu u kojoj se svako objektivno razmisljanje o njima proglasava "govorom mrznje", a svaku njihovu akciju unapred opravdava i afirmise njihova ODABRANOST! Da, oni se ponasaju kao da su poseban, samoizabrani narod - spremni su da psuju, kunu, atakuju na svakoga (istu SPC isti ti "gejevci" su, upravo pred "paradu", nazivali "klerofasisitickom", i nikom nista!), ali NIKO SE NE SME BRANITI OD NJIH! Rezultat - oni sve vise terorisu ostatak sveta, a Srbiju posebno, gde su cvrsto(?) zaseli i u najvise drzavne stolice!
Preporuke:
0
0
65 utorak, 08 mart 2011 01:57
@Ružičasti panter
Starije je selo od popa :)
Preporuke:
0
0
66 utorak, 08 mart 2011 02:01
Zele da zavladaju svetom - Srbijom vec vladaju (2)
Neki od istaknutih jevrejskih intelektualaca, posebno Comski, nisu nimalo sretni sto se na Jevreje neretko gleda kao na "nedodirive". Oni jednostavno ne misle da stradanje ikome daje neka posebna, izuzetna prava - ono pre namece obavezu da se izbegava svaka vrsta ponasanja koju su stradalnci iskusili na svojoj kozi. I to jednako vazi i za sve stradalne narode. Bilo kako bilo - takva nedodirivost ima istorijske uzroke, i ne koristi bas uvek ni samim Jevrejima. I - kakve to veze ima sa nasom temom? Ima - na neverovatno morbidan nacin su militantni pripadnici "gej"-pokreta primenili istu vrstu nedodirivosti i na sebe! Proglasili su sebe mucenicima, stradalnicima - za sto svetu sleduje odmazda! Naivna je predstava o gejevima koji se drze za ruke i "nikom nista ne rade"! Deo njih drzi u rukama bic, koji se sad srucio na ledja A. Radovica! ... jednako su fanaticni - i zele pritom biti nedodirivi!?! Zele da bez otpora zagospodare svetom. Srbijom vec jesu, rekoh li?!
Preporuke:
0
0
67 utorak, 08 mart 2011 02:28
Aleksandar
Sodomija je za hrišćane greh koji, iz izvesnih razloga, Bog osobito osuđuje. To je jedini greh zbog kojeg je Gospod uništio čitavu jednu oblast (gradove Sodomu i Gomoru).

Eto kakve gluposti se desavaju kad se hriscani mesaju u stari zavet. A sta je Gospod uradio citavojom Egiptu? Osim toga nije Gospod spzio Sodomu i gomoru zbog toga sto "iz izvesnih razloga" bog ne voli sodomiju. Sodoma i gomora su unisteni jer jer kad je Bog tamo poslao neke svoje andjele u posetu oni su bili silovani pa otuda i naredba: Ne soluj andjele!
Preporuke:
0
0
68 utorak, 08 mart 2011 03:59
Vlada Kanada
Moja pokojna baba, udovica sa nepunih 40 godina, koja je podigla sedam fakultetski obrazovanih sinova (neki od njih su bili profesori BU), nepismena ali premudra da joj nije bilo ravne u pomoravskom kraju, je govorila da nema veće budale od školovane budale.
Preporuke:
0
0
69 utorak, 08 mart 2011 04:34
Ružičasti panter
U Srbiji, kao i u Evropi, trenutno je na delu militantni sekularizam koji ima pretenziju da se nametne kao nova (i jedina) religija čije norme bi važile za sve građane i za celokupan socijalni život. Odnos tog militantnog sekularizma prema vrednostima hrišćanske civilizacije nije neutralan (što je bio slučaj do pre dvadeset godina kada neoliberalna ideologija postaje dominantna), već otvoreno neprijateljski. Intenzivna borba protiv tradicionalnih, hrišćanskih vrednosti se vodi u ime demokratije, ljudskih prava i liberalnih vrednosti. Vode je „prvosveštenici“ sekularizma - aktivisti raznih NVO uz pomoć oportunističke političke klase a oslanjajući se na Bibliju sekularizma -ljudskopravašku ideologiju. Vernike regrutuju uglavnom među mladima kojima odgovara odsustvo većine moralnih ograničenja, i među građanima koji sebe doživljavaju kao napredne intelektualce.
Preporuke:
0
0
70 utorak, 08 mart 2011 04:40
Dragoslav Jovanović
@Profesor
Ovim novinama i čitaocima (bar onim koji pišu komentare) zaista je bio potreban profesor. Takodje im je potrebno gradjansko vaspitanje. Ne znaju osnovne pojmove.

Kada već tako žustro delite pravne lekcije (i etikete), molim da mi ojasnite kako to izjava nekoga u drugoj državi koji je usput i građanin te države, na bilo koji način spada u delokrug "poverenice za zaštitu ravnopravnosti" republike Srbije? I to u Srbiji gde predsednik svakodnevno krši Ustav, gde se na glavnim medijima svakodnevno prostački i bez odgovornosti vređaju svi koji ne misle isto kao vlast, gde lopovi svih kalibara pljačkaju bez kazne, gde policija na smrt prebija demonstrante, gde se zakoni donose preko noći po trenutnim potrebama vlasti ...
Preporuke:
0
0
71 utorak, 08 mart 2011 04:42
Cmok Toronto
Živimo u opasnom vremenu pa je i napad opasan.
E ovo *građansku* ima mali problem....za teoriju je OK ali za realnost ne znam...
A ovo *slobodu* je tek problem.
G.Antonić je lepo primetijo malu nepravdu i lepo je objasnio nama..nadam se poštenim građanima ali oni koji opasno napadajau i ono koji su opasno napadnuti su kreatori baš takve ne slobode i u tkz.društu kao i u crkvi.
Ok.Kada nema države onda nema ni *državnika* osim Koštunice i Šešelja..
Žao mi je da je većina komentara promašila *između redova*poruku mada mi je drago da vidim koliko puno ih ima za svaki Antonićev tekst ...kojih nema baš dovoljno za moje želje i potrebe.
Hvala g.Antoniću...
Preporuke:
0
0
72 utorak, 08 mart 2011 04:57
Svetislav Kostić 1 put
@ profesor 11%! U Sudskoj medicini i Psihijatriji na Pravnom fakultetu u Sarajevu 50-ih i 60-ih godina gdje mladi Ljubo Tadić, otac vašeg predsednika započeo svoju karijeru kao asistent i uskoro katedru dobio, učili smo da homoseksualaca ima oko 4% Dok u enciklopediji Jugosl. leksikogr. Zavoda iz 60-ih godina stoji čak "svega" 1-3%

Kao 16-godišnjaku 1948. u ruke mi dopala knjiga vašeg beogradskog zemljaka i mog prezimenjaka, doktora Kostića, vjerovatno po današnjoj specijalizaciji, seksuolog. U njegovoj kljizi izdanja 1936 g., dostojne jednog studijskog elaborata, i pod naslovom "Žena pol, žena čovek", Dr. Kostić opisuje sve do tada poznate oblike seksualnosti, pa i homoseksualizam.

U tom kontekstu sjećam se kako Dr. Kostić objašljava da su osjećanja jednog homoseksualca prema istom polu, ravna osjećajima jednog muškarca prema ženama. Ta rečenica ostala mi u sjećanju i pomogla da budem tolerantniji i sve posmatram više sa šaljive strane jer "što više pedera, to nama manje konkurencije".
Preporuke:
0
0
73 utorak, 08 mart 2011 05:10
Svetislav Kostić , nastavak i kraj
„Naš“ 11% @ profesor ide u krajnost svojom procjenom „odoka“. Jer sudeći po njegovom angažmanu za stvar homoseksualaca, profa se kreće unutar društvenih krugova gdje homoseksualna populacija nadprosječno i trostruko zastupljena i stoga ta nerealna brojka od čitavih 11% mora na nekoj drugoj strani da nađe svoj ekvivalent, da bi se opšte irihvaćen realni postotak od maksimalnih 4% održao. Pedera se ne rađa više ili manje u odnosu na ostalu normalnu populaciju nego inače.

Beogradski seksuolog Kostić iz 30-h bio je za ondašnje vrijeme problematici homeksualiteta daleko bliži od jedne Evrope u čijim dijelovima tek sredinom 70-ih godina brisani paragrafi koji homoseksualnost kvalifikovali krivičnim djelom.

Nametanje parada od strane Brisela i Vašingtona i njihovih beogradskih nezdravih slugana, napravili su i od mene ljutog neprijatenja ogavnog i bljutavog goluždravog šarenila na ulicana zapadnoevropskih prestonica i Beograda. Ali ne i u katoličkoh Varšavi, pravoslavnoj Sofiji ili Bukureštu.
Preporuke:
0
0
74 utorak, 08 mart 2011 05:19
Ziva Zablacski
Zar niko u toj lepoj Srbiji ne shvata i ne razume
da Srbijom kao i celom bivsom Jugoslavijom vlada
JUGOSLOVENSKI USTASKI LOBI KOJI JE NASTAO SIMBIOZOM
IZMEDJU USTASA I KOMUNISTA.
Preporuke:
0
0
75 utorak, 08 mart 2011 09:53
Zlatni Bogdan
Kako se usuđuje drugarica Nevena da od državljanina druge države traži nekakvo izvinjenje, pa to još i oročuje!? Gospodin Radović je građanin Crne Gore pa onda neka drugarica pederobraniteljka zatraži od državnih organa Crne Gore njegovo izručenje Srbiji. Verujem da bi ga zvanična Crna Gora rado izručila...
Preporuke:
0
0
76 utorak, 08 mart 2011 11:02
Odbrana i poslednji dani
Svetislav Kostić@

Makar tako dugo dok mi neko sa lica mjesta ne objasni, kako je moguće da pretežan dio jednog naroda sam sebi jamu kopa...


Isto kao i 1941. pod ustašama.Razlika je samo što su ti Srbi da kopaju sami sebi jamu morali, a ovi sada rade to dobrovoljno.
Preporuke:
0
0
77 utorak, 08 mart 2011 11:20
Branimir
Ref: Zele da zavladaju svetom - Srbijom vec vladaju!

Svaka cast na komentaru.
Preporuke:
0
0
78 utorak, 08 mart 2011 12:02
@ruzicastipanter
Gde je milosevic odveo Srbiju imali smo prililke da osetimo.
Autenticni seljak je bio onaj covek iz SPO-a kom je milosevicevac pucao u glavu u januaru 1997.
Mozda mislite da tako treba sa svakim ko se s Vama ne slaze?jer i to smo imali prilike da vidimo - Curuvija,npr.
Preporuke:
0
0
79 utorak, 08 mart 2011 14:20
Svetislav Kostić
@ Odbrana i poslednji dani! Tako moj otac Lazar po kazivanju našoj majci završio u Jasenovcu 1942.

A moja žestina za mnoge u Srbiji koji se konfrontitraju sa mojim beskompromisnim tekstovima, ne mogu da ih misaono slijede. Koga zmije klale, i guštere mrzi. A moju generaciju i mnogih drugih prekodrinskih Srba znije već dva puta klali.

Kod ovog poslednjeg krakljanca 1992 - 95 vala i meni prekipilo. A to što i šta se se u današnjoj i sa današnjom Srbijom zbiva, za mene i za moju generaciju, kulminacija zla! I to još od tamošnjeg nasamarenog birača.

Hvala tebi i drugima na vašoj vlastitoj ogorčenosti! Ona uliva nadu.
Preporuke:
0
0
80 utorak, 08 mart 2011 14:24
ludi skretničar
Tek sad treba stvari nazivati pravim imenom, pa nek` poverenica prijavljuje Sv.Petru.
Preporuke:
0
0
81 utorak, 08 mart 2011 14:50
Božo Bjelak
Nećete da objavite,niste demokrate,što je dobro, zato što je riječ demoktratija nastala od grče riječi "demos" i srpske "krasti". Vi G. Antoniću, ako je u pitanju sloboda, a jeste, da li ja imam pravo da mi odgovorite,a to Vas molim više od godinu dana, ko su drugosrbijanci. Ne bih Vas to pitao da znam odgovor. Ako već postoje, nije lijepo da ih imenujete "drugosrbijanci" već "drugosrbi". Drugo, Vaš tekst je dobar, odličan, ali nemate alternativu, kako da se borimo. To što pišemo, više nema nikakkve koristi. Treće, svako svešteno lice ima pravo da govori kao i svaki drugi građanin. Ko nema pravo da se miješa u politiku je Sveti Sinod, odnosno to bi bio klerikalizam. Prijatelj sam sa dvojicom vladika. Često im kažem: Uzmite, vaša preosveštenstava, štap u ruke i krenite kroz narod. Imate pravo da zauzimate biklo koje stavove, o bilo kom problemu, niko vam to pravo ne smije oduzeti. Iz limuzina teško je komunicirati sa narodom, kao što je mala korist od kabinetskih intelektalaca.
Preporuke:
0
0
82 utorak, 08 mart 2011 15:14
Brane2
Članak nekorektno prikazuje crkvu i državu kao nekakve partnere i daje crkvi za pravo, da na svojoj zemlji ima svoj pogled na stvari.

To nema osnov u realnosti. Crkva nije partner državi, nego samo jedna o organizacija na državnoj zemlji, kojoj je delovanje dozvoljeno pod određenim uslovima.

U tim okvirima crkva nema pravo na govor mržnje ništa više nego bilo ko drugi.
Preporuke:
0
0
83 utorak, 08 mart 2011 16:14
Guru
Gospodja Petrusic mora da je razocarana iz dna duse. Taman joj se ukazala sansa da pokaze nebuloznoj srpskoj "raji" sta su "svetske" humanitarne vrednosti, a ono, svi srbi skocili da je pljuju. Evo dokaza da srbi ne umeju da cene "humanitarni" trud blagonaklonih svetskih dobrotvora. Dabogda svi postali homoseksualci, takvom narodu porod ne sme da se dozvoli. Kako cemo da kontrolisemno drustvo u kome svako misli sta hoce? Ko je je vama srbima dozvolio da odlucujete sta volite, ili ne volite? Prosto ne vidim nacina da postanete civilizovan materijal, kao sto su Amerikanci, Svedjani, Francuzi, Holandjani i mnogi drugi. Carstva se ne prave da se vama bacaju pod noge. Vasa snaga inata i ruganja je oborila vec nekoliko lepo smisljenih imperija. Mi to vise ne mozemo dozvoliti. Lepo vas molimo da se ponasate kao civilizovan svet i shvatite da ....... nema alternativu (ukoliko vam ne kazemo drugacije).
Preporuke:
0
0
84 utorak, 08 mart 2011 16:41
@@ruzicasti panter
Milošević je odveo Srbiju u red srednje razvijenih zemalja sa BDP-om koji je i pored sankcija 2000. godine bio duplo veći nego što je danas, posle 10 godina „demokratske“ vlasti.
Zaista ne znam da je Milošević nekome pucao u glavu. O tome nije bilo reči čak ni u Hagu.
Što se tiče slobode govora, sećam se da su u vreme S.M. cvetale razne nezavisne televizije na kojima su ga njegovi protivnici najslobodnije kritikovali ne birajući reči.
Konačno, dobro se sećam postoktobarskih kriznih štabova, operacije „Sablja“ i postupka sa neistomišljenicima tokom tih događaja.
Preporuke:
0
0
85 utorak, 08 mart 2011 17:31
@Brane2
Sloboda govora i sloboda mišljenja PODRAZUMEVA neslaganje i različite stavove. Sloboda veroispovesti nije ograničena trenutnim političkim mišljenjem, niti je zagarantovana samo u obimu gde i kad to nekima odgovara. Izneti stav svoje religije o homoseksualnosti je zagarantovano pravom na veroispovest. To nije prinuda na poštovanje iznetog stava, niti crkva ima bilo koji instrument prinude.
Biti protivnik paradiranja pedera, abortusa, vanbračne zajednice, kloniranja ljudi, biti protivnik nekog zakona, je legitimno pravo svakog građanina kao što je legitimno pravo podržavati isto.
Svakog dana čujete da neki stručnjak okarakteriše neki zakon kao katastrofalan za nešto - jel to govor mržnje uperen na one koji su pisali i izglasali zakon, ili legitimno iznošenje mišljenja?
Preporuke:
0
0
86 utorak, 08 mart 2011 17:37
profesor
D. Jovanoviću: i strani gradjani mogu biti procesuirani u Srbiji ako učine u njoj krivično delo. Što se tiče predsednika, morate da dokažete da on krši ustav ili ste krivično odgovorni. Kada govorite o prostačkom govoru u medijima, mislim da toga ima mnogo više u tzv. "patrotskim" medijima. Mnogo više demonstranti "prebijaju" policiju. Sigurno smatrate da je to ispravno.
S. Kostiću: ll% je najnoviji podatak Svetske zdravstvene organizacije. Raniji podaci su sigurno posledica boljeg skrivanja homoseksualaca, ili se smatralo da medju komunistima nema pedera. Što se tiče vašeg prezimenjaka, sami ste primetili da je ta knjiga iz 1948. godine. On je pisao i da se od masturbacije "suši kičma".
I dalje vam stojim na raspolaganju.
Preporuke:
0
0
87 utorak, 08 mart 2011 20:14
@@Brane2
Mešate slobodu govora sa rušenjem države.

Sloboda govora ne znači na primer, da možete da polemizujete sa policijom, koja vas recimo progoni zbog kaznenog dela itd.

Država je neprikosnoveni suveren na svom teritoriju. Sve što na tom teritoriju postoji, MORA da se povinuje njenim zakonima.

Što se "iznošenja stavova" tiče, jedno je prosto kritikovati nekoga i nešto a nešto sasvim drugo okarakterizovati paušalno neku grupu kao gamad.

Eto recimo, ni meni se pederi ne dopadaju posebno.
I ja recimo mislim, da su "povorke ponosa" besmislena gnjavaža, uvezena spolja bez razmišljanja, kao i mnoge druge stvari.

Ali to još ne znači, da bi prisiljavao tu grupu na poniženja, sakrivanje, "lečenja" i ostale oblike grupne buzorancije.

Još manje bi tolerisao takve i slične prikrivene pozive na "čišćenje prljavštine", a posebno one koji se sakrivaju iza crkvenih zidova i nauka.
Preporuke:
0
0
88 utorak, 08 mart 2011 20:34
Petrushin
Proucite sta je i kakve su posledice za sve ako dodje do force majeure, umjesto gatanja da li ce doci do necega sto traje od 2000-te godine.

Nista se nije promijenilo nabolje od 2000, Ni u finansijama, niti u ekonomiji ako nije gore na kvadrat. Zasto ovaj sada kuka moze da bude samo razlog da dodje do nekog herd effect-a koji ce njego vberkshire Hartaway da izvuce iz bule.

Ni manje ni vise!
Preporuke:
0
0
89 utorak, 08 mart 2011 20:39
Ružičasti panter
Univerzalna deklaracija o ljudskim pravima (UN, 10.12.1948)

Pošto je priznavanje urođenog dostojanstva i jednakih i neotuđivih prava svih članova ljudske porodice temelj slobode, pravde i mira u svetu; pošto je nepoštovanje i preziranje ljudskih prava vodilo varvarskim postupcima, koji su vređali savest čovečanstva, i pošto je stvaranje sveta u kojem će ljudska bića uživati slobodu govora i ubeđenja i biti slobodna od straha i nestašice proglašeno kao najviša težnja svakog čoveka;.....

Član 16.
1. Punoletni muškarci i žene, bez ikakvih ograničenja u pogledu rase, državljanstva ili veroispovesti, imaju pravo da sklope brak i da zasnuju porodicu. Oni su ravnopravni prilikom sklapanja braka, za vreme njegovog trajanja i prilikom njegovog razvoda.

2. Brak se može sklopiti samo uz slobodan i potpun pristanak lica koja stupaju u brak.

3. Porodica je prirodna i osnovna ćelija društva i ima pravo na zaštitu države i društva.
Preporuke:
0
0
90 utorak, 08 mart 2011 20:42
Ružičasti panter
Univerzalna deklaracija o pravima čoveka

Član 18.
Svako ima pravo na slobodu misli, savesti i veroispovesti; ovo pravo uključuje slobodu promene veroispovesti ili uverenja i slobodu da čovek sam ili u zajednici s drugima, javno ili privatno, manifestuje svoju veru ili uverenje podučavanjem, običajima, molitvom i obredom.

Član 19.
Svako ima pravo na slobodu mišljenja i izražavanja, što obuhvata i pravo da ne bude uznemiravan zbog svog mišljenja, kao i pravo da traži, prima i širi obaveštenja i ideje bilo kojim sredstvima i bez obzira na granice.
Preporuke:
0
0
91 utorak, 08 mart 2011 20:54
jututunac
@profesor: navedite mi jedan jedini "patriotski' medij koji ima prostacki jezik, bar onakav kakav gaje E-novine naprimer. Ako ne odgovorite, smatracu da ste komentar napisali, onako, reda radi, da se oblate oni koji vole ovu zemlju...
Preporuke:
0
0
92 utorak, 08 mart 2011 22:02
IME
Pazite , ovako ! Komunizam , ekumenizam i humanizam ! Neko ih je nekad izdvojio kao najveće pošasti , od kako je sveta i veka .Svi ti izmi su protiv čovekove prirode, a ovi novi totalitarci , samo ih preinačuju u " demokratske" vrednosti , jugoslovenstvo -nekada , a sada u evropejstvo , u vladavinu prava (ne i pravde), u "multi-kulti" zamajavanje, u medijske torture (za blago retardiranje naroda ) u vrhunski priznatu malograđanštinu i naprosto u zajebavanje iole sposobnih da "provale" šta se dešava. Pa , sad ti vidi !
Preporuke:
0
0
93 sreda, 09 mart 2011 01:34
Turas
Profesor.dali stvarno smatrate da živite u pravnoj državi.Ja sumnjam da vam je zapažanje popustilo.Više ima zakonitosti u "džamahirijama"nego u ovoj vašoj demokratskoj Srbiji.Kao što rekoh to je samo disciplina kičme profesore.
Preporuke:
0
0
94 sreda, 09 mart 2011 01:55
@Brane2
Mešate slobodu govora sa rušenjem države.
Kandićka, Biserko, LDP, otvoreno rade na rušenju države, postupaju suprotno USTAVU, najvišem državnom aktu a citiram Vas Država je neprikosnoveni suveren na svom teritoriju. Sve što na tom teritoriju postoji, MORA da se povinuje njenim zakonima. - i to preko političkih partija i NVO, imaju 2-3% podrške u celokupnom stanovništvu, i nikom ništa!!

Sloboda govora ne znači na primer, da možete da polemizujete sa policijom, koja vas recimo progoni zbog kaznenog dela itd.
Od kad policija progoni zbog liturgije i od kad je religija kazneno delo??
Ako očekujete da je neka državna komisija sela i propisala, po evrposkim zakonima i NVO opganizacijama, šta se sme a šta ne sme propovedati iz neke religije i o tome donela zakon, onda ste VI svoje veliko neznanje uneli u slobodu govora.

Imate ispod Univerzalna deklaracija o ljudskim pravima (UN, 10.12.1948)pa pročitajte.
Preporuke:
0
0
95 sreda, 09 mart 2011 03:37
Ružičasti panter
Crkva Westboro iz Kanzasa (Westboro Baptist Church) okuplja građane ubeđene da američki vojnici u Iraku i Avganistanu ginu zato što je „Amerika potonula u greh“ i zato što se u američkoj vojsci toleriše homoseksualnost. Često prisustvuju sahranama vojnika poginulih na tim ratištima ističući parole „Bog mrzi pedere“ i „Hvala ti Bože za smrt ovih vojnika.“( "God hates fags", "Thank God for dead soldiers").
Odlučujući po tužbi rodbine poginulih, Vrhovni sud SAD je sa osam glasova prema jedan, zaključio da ovi građani ne mogu da budu ni osuđeni ni kažnjeni jer ih štiti Prvi amandman američkog Ustava koji garantuje slobodu govora. U obrazloženju se kaže: "Reč je moćna. Ona može da navede ljude na razne postupke, može da izazove tugu, bol i velike patnje, kao što je ovde slučaj. Ipak, mi ne možemo da osudimo i kaznimo ove ljude jer smo kao nacija izabrali da branimo slobodu govora o svim društvenim pitanjima.“
Preporuke:
0
0
96 sreda, 09 mart 2011 14:26
Nebojša Matić
Ne znam jel intendirano, ali:
Član 16.
1. Punoletni muškarci i žene, bez ikakvih ograničenja u pogledu rase, državljanstva ili veroispovesti, imaju pravo da sklope brak i da zasnuju porodicu. Oni su ravnopravni prilikom sklapanja braka, za vreme njegovog trajanja i prilikom njegovog razvoda.

ne znači nužno i da moraju da sklope brak međusobno (tj muškarac i žena)?!
A i ti pravnici su lukavi/aljkavi!
Preporuke:
0
0
97 sreda, 09 mart 2011 18:28
Ružičasti panter @ Nebojša Matić
Kada je Generalna skupština UN 1948. godine usvojila Deklaraciju o ljudskim pravima, pod brakom se NUŽNO podrazumevala veza između muškarca i žene iz prostog razloga što su u to vreme sve zemlje članice UN tretirale homoseksualnost kao krivično delo. Svi pokreti, peticije, tumačenja i slično, koji su usledili posle usvajanja ove Deklaracije, nisu izmenili Član 16.
Druga stvar je što su pojedine države u međuvremenu depenalizovale homoseksualnost i što pod pritiskom gej lobija neke države, mada još uvek retke, dozvoljavaju i brak između osoba istog pola. To još uvek nije univerzalno priznato ljudsko pravo. Komitet IDAHO (International Day Against Homophobia ) je 17.11.2006. lansirao međunarodnu peticiju “za univerzalnu depenalizaciju homoseksualnosti“, navodeći da te, 2006. godine, još uvek 70 država definiše homoseksualnost kao „zločin“ za koji je u 10 država, članica UN, predviđena smrtna kazna. Dakle, nisu pravnici aljkavi, nego su NVO aktivisti manipulatori.
Preporuke:
0
0
98 sreda, 09 mart 2011 22:31
Biljana Nikolić @Ružičasti panter
Hvala na korisnim informacijama. Komentari su Vam izuzetno kvalitetni.
Preporuke:
0
0
99 četvrtak, 10 mart 2011 01:42
Hitna pomoć
Donošenje Deklaracije o ljudskim pravima je bilo motivisano plemenitim ciljevima, ali je pojam ljudskih prava vremenom počeo da se zloupotrebljava i pretvara u doktrinu (samo)uništenja ljudske vrste. O tome svedoči ne samo promocija homoseksualizma i zalaganje za legalizaciju abortusa, već i neki drugi stavovi promotera „ljudskih prava“ koji su u direktnoj suprotnosti sa medicinskom etikom.Tako je zvaničan stav zastupnika ljudskih prava da lekar – kršeći medicinsku etiku – treba da pusti bolesnika, Jehovinog svedoka da umre, mada bi mu transfuzija spasla život. Navodno, u ovom slučaju je važnije poštovati „ljudsko pravo“ bolesnika da se ponaša u skladu sa svojim verskim opredeljenjem koje mu zabranjuje da primi transfuziju, nego poštovanje načela medicinske etike. Slično je sa eutanazijom. Borci za ljudska prava su najveće pristalice eutanazije – prekidanja ljudskog života od strane lekara – što predstavlja najgrublje kršenje medicinske etike - i ne samo medicinske.
Preporuke:
0
0
100 četvrtak, 10 mart 2011 09:23
Ružičasti panter @ Biljana Nikolić
Srdačan pozdrav.
Preporuke:
0
0
101 četvrtak, 10 mart 2011 13:17
Marko Gay
Antonic ne razume da je ovo kulturni fenomen.

Vecini gradana Srbije, za razliku od vecine Amerikanaca, mnoge druge vrednosti su daleko vaznije od slobode govora.

Prestanite da za sve krivite ovu vlast. Gradani su je izabrali.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner